Wat doe je met jouw klacht

Wij proberen ons werk zo goed mogelijk te doen. Toch kan het voorkomen dat je teleurgesteld of niet tevreden bent over hoe wij jou als naaste bij de behandeling betrekken of informeren. Wat doe je dan en waar kun je terecht?

Het is belangrijk eerst in gesprek te gaan met de betrokken medewerker(s), een andere medewerker of een teamleider. Komen jullie er samen niet uit, dan kun je een beroep doen op de interne familievertrouwenspersoon. Zij is onpartijdig en behandelt alle vragen en klachten vertrouwelijk. Zij kan jou informeren en adviseren over de manier waarop wij met klachten van naasten omgaan. Samen bespreken jullie jouw wensen en verwachtingen en zoeken naar een oplossing. Ook kan zij een gesprek organiseren tussen jou en de betrokken medewerker(s) en daarbij een bemiddelende rol vervullen.

Lees meer over ons klachtenbeleid in de brochure ‘Als u niet tevreden bent’. 

Wil je na het lezen van de brochure een klacht indienen? Dat kan via klachten@transfore.nl.